vrijdag 31 januari 2014

Party in my pants

Wie nog denkt dat sporten niet leuk is, heeft het zó verkeerd! Sporten kun je ook leuk maken natuurlijk ;-). Sportfreak (zoals ik) of niet, heb je die ubercoole sportkleding al eens goed bekeken? Daardoor schiet je toch meteen in de actie?  


Ik zie een Nike post voorbij komen op Facebook en de adrenaline jaagt door mijn lijf. Jaaaaa, die wil ik! Ik visualiseer mezelf meteen in de fancy pants die ik op het plaatje zie en schiet meteen door naar de Nike store online. Dat een broekje ook zo €90 mag kosten, brengt me even van de wijs. Wil ik deze echt echt? Zeker weten? En hop, on it's way ;-)



Niet alleen van Nike maar ook van Only Play, H&M en Adidas kom ik direct van mijn stoel. Ik ervaar het als een feestje om als een kleurrijke sporty hard te lopen of te trainen. Zeker als je iets nieuws hebt, wil je het natuurlijk meteen dragen en dus kan het je zelfs motiveren om (meer) te gaan sporten. Het wordt alleen wel een duur grapje als je deze stimulans elke week nodig hebt :-). 






















It feels like...

Het leuke is dat elke broek je ander gevoel kan geven. Zo zijn dit mijn favorieten:

1. Let's get dirty in mijn camouflage pants (Only Play). Het maakt een echte Captain Jack in me los.  
2. Gewoon keihard knallen doe ik met meze fire pants (H&M). My legs are on fire!
3. Run like a zebra. Uhhh, hoe rennen die? Waarschijnlijk opvallend, wat zo voel ik me als ik deze beast pants (Nike) draag :-) Beastmode ON!
4. De easy going pants (Nike) is mijn eerste echte broek met (heftige) print. En tja, alles wat je al even hebt liggen, is niet meer zo leuk. Misschien maar weer eens uit de kast halen. 
5. Power pants (Nike) als deze zijn ook fijn, want ik kan er de hele wereld mee aan. (denk ik dan)
6. Van controlfreak naar avonturier met deze adventure pants (Nike). Grenzen opzoeken en je ziet het, ik ken geen angsten meer. Op zoek naar nieuwe plekken en oefeningen. 

En dan mis ik uiteraard nog de Rockstar, Powerwoman, Superstrong, Neon, Sweet, Blacklight, Stuiterbal, Perfect Black en Killer pants... 

By the way, de Magical Kaleidoscope Tight ofwel de Sweet Pants van Nike hierboven heb ik toch niet besteld. Niet geschikt voor mijn benen... Ik wacht op de volgende! 

High Five, Marloes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten