maandag 17 februari 2014

Kick-ass Monday - Hello Sunshine!

Het is zondag 16 feb en op de planning staat een rondje hardlopen met mijn zwager in aanloop naar onze halve marathon op 9 maart. Ik had afgelopen week wat last van mijn knie na onze vorige sessie dus het plan was een rondje van 16km. Ik eindigde het rondje met 20km! Hoe kwam dat? Zeker weten door de zon :-). Dat gevoel van het zweet dat in je huid brandt, de warmte en het voorjaar in aantocht! Unstoppable dus. En daarom onderstaande motivatie voor meer zon deze week.

1. Goodmorning Sunshine














2. Early birds only




















3. Me and my shadow



















4. Run the sun














5. Sweat, sweat, sweat





















6. We love sticky
















7. Feel the burn 













Bron: Pinterest

Volgende week een train in the rain motivatie. Want ook trainen in de regen kan je een amazing gevoel geven ;-)

Ik geniet voorlopig nog even van de powerrun van gister en dat zondag 9 maart tussen 15:00 en 17:00 zonnig wordt. Duim je mee? 

High Five!
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten