maandag 17 maart 2014

Kick-ass monday - Beastmode

Staat ie aan? En dan bedoel ik niet de muziek of het licht op je fiets maar je Beastmode natuurlijk ;-).  En nee, het heeft niets met de laatste mode/fashion te maken. Beastmode of Beest modus. Alleen het woord geeft me al een energiestoot. Hoe ontstaat zo'n Beastmode nou eigenlijk? Mijn Beastmode ontstaat als ik 1. Enorm goed in mijn velletje zit. Mijn powerwoman modus noem ik 'm meestal. 2. Als de zon schijnt na een paar dagen bewolking. 3. Als ik leuke (energieke) mensen in mijn training heb. 4. Als ik publiek heb. 5. Als ik juist een rotdag heb gehad en frustratie kwijt moet. 6. Als ik een nieuwe oefening heb bedacht waarvan ik weet dat ie 'killing' is en 7. Als ik een paar dagen niet heb kunnen trainen. Roaaarrr, let the beast out mensen! Deze week nog. Vandaag nog. NU!  

1. It's ON!




















2.  #OWNIT


3. Go all the way




















4. Let the animal out




















5. Do it now








 Wanneer wordt jouw Beastmode geprikkeld? 

Hig five!
Marloes "niet voor de poes" 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten