maandag 28 april 2014

Kick-ass monday - I will not give up

Heh bah, ik heb een zwak moment. Zo'n moment waarbij ik me uit het veld laat slaan door strakke plaatjes op Instagram of Pinterest en overal vraagtekens bij zet. Ben ik wel goed genoeg? Doe ik alles wel goed genoeg? Train ik wel hard genoeg? Geef ik wel alles? Moet ik dingen niet anders aanvliegen? Ik moet mezelf even toespreken want ik kan wegkwijnen in zelfmedelijden. Ga ik dan alles opgeven? Hell no! Ik word juist blij van sporten, het geeft me energie, maakt me zelfverzekerder, trotser en met dat gevoel ga ik de wereld te lijf :-). Never give up! Op welke manier dan ook. Daarom deze 7 heerlijke oppeppers voor jou (maar vooral nu even voor mezelf).


1. Pssst!




















2. It's Oké...




















3. Be patience















4. Focus on you




















5. Work your ass off




















6. Get up




















7. It's simple

















Bron: Pinterest



Zo simpel als het op papier staat, is het natuurlijk niet altijd in het echte leven. Dit dramaqueen momentje bestrijd ik toch echt het beste met quotes die me weer op het goede pad brengen. Niet opgeven. Niet nu. Nooit! Ik hoop dat het jou ook helpt. 

High five!
Marloes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten