maandag 5 mei 2014

Kick-ass monday - Music please!

Toen ik drie weken geleden een Bootcamp training gaf en ik de groep oefeningen liet doen, begon iedereen opeens over de clip van "Call on me" van Eric Prydz. Nou stonden wij gewoon in een volledige trainingsoutfit en voelden we ons alles behalve de dames in deze briljante clip maar met het liedje ons hoofd werden de oefeningen een stuk leuker. Sommige liedjes laten je automatisch in beweging komen, no matter what. Dus zet de muziek aan, maak wat ruimte en rock that body!

1. Jane Fonda style. Call on me -  Eric Prydz




2. Make it ten! Push-up  - Freestylers


3. Be confident. Sexy and I know it - LMFAO


4. Make it dirty. Dirty - Christina Aguilera


5. Focus on you goal. Mission - Gabriella Cimi



6. Sweat dripping. Hot in Herre - Nelly



7. Finish it! Eye of the tiger - Surviver




Met bovenstaande 7 tracks ben je toch alweer gauw een kwartiertje in actie en voel je je energiek en herboren als je onder de douche staat. Heb je nou echt geen inspiratie hoe je er op moet bewegen, call on me! ;-)

Enne, wil je meer powersongs? Checkout mijn playlist op Spotify. Heb jij nog aanvullingen?

High Five,
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten