zondag 10 augustus 2014

I need some kick-ass motivation. Now!

Ik was zo goed bezig. Ik voelde me kei-fit, ging voor mijn doen echt 'all the healthy way' en kon elke verleiding weerstaan. Een beetje smokkelen mag best wel, daar ga ik niet moeilijk over doen. Maar ik merk dat ik erin blijf. Ik ga niet stilstaan bij het hoe en het waarom, maar tijd voor actie! De beste manier voor mij is om het internet (met name Pinterest) af te struinen naar plaatjes die naar me schreeuwen dat ik weer aan de bak moet. Deze dusss...

1. They don't?




















2. Pull it together




















3. Three words













4. Do it for yourself



















5. Your new mantra



















6. Fix it!



















Bron: Pinterest


Met deze woorden krijg ik dus weer loads of energy en zin om te knallen. Bizar toch? Met welke tricks krijg jij jezelf weer in de actiemodus?

High five!
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten