vrijdag 5 september 2014

Perfecte printjes

Ik ben een grote voorstander van een nazomer zoals deze. Maarja, de pepernoten liggen al in de schappen en de herfst/wintercollectie hangt op ons te wachten. En hoe heerlijk ik de zomer ook vindt, niets is leuker dan je weer in het nieuw te steken. Ready voor een nieuw (sport) seizoen. Dus shorts in de kast, leggings in je winkelmand. Bekijk de favorieten voor mijn wishlist...


Bescheiden cool
Sommige broeken loop je zo voorbij totdat je 'm bij iemand anders aan ziet. Dat had ik bij deze. Gezien als advertentie in de Women's Health. Redelijk onopvallend (want geen kleur explosie) maar speciaal voor de bescheiden trainingsdagen ;-). €39,99 Le Coq Sportif via Perry Sport




Kleurexplosie
Met deze kleurexplosie om je benen ga je als de brandweer! Ik moet je bekennen dat deze broek in het echt iets tegenvalt want de sportbroeken van Only Play hebben een soort van dubbele laag rond je billen tegen doorschijnen waardoor het niet heel lekker zit. €44,95 Only Play







Black to basic
Bij een knalbroek is een knalshirt vaak weer niet handig, dus een goede basis is onmisbaar. Deze legging combineer je dus met je hele fluoriserende collectie tops en shirts. €24,95 H&M









Purple power
Dit is echt zo'n legging die ik ook in m'n vrije tijd zou dragen met een lekker ruim zittende sweater erboven. Je sneakers eronder en klaar. Dus zo praat je de prijs ook weer goed. Dubbel veel plezier :-). Vooral als je je niet 3x per week in het zweet werkt. €60 Nike




Go rood
Laat maar zien dat je kan vlammen tijdens een training. Deze broek geeft je net even dat extra beetje motivatie om nog meer uit je training te halen. Wedden? €38 Nike










Wild thing
Pas op voor overstekend wild. Met deze broek zet je iedereen op scherp. Ja, houd er rekening mee dat je hiermee wel opvalt maar iedereen zal voor je stoppen. €30 Adidas, via Wehkamp







Flits en flashy
Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, jij bent het in deze flashy en vrolijke legging. Voor de dagen met slechte zin trek je gewoon deze uit de kast! In no time weer zin om te  bewegen. €50 Adidas Performance via Wehkamp








Cool Blue
Even klaar met alle roze printjes? Dan is deze stoere, blauwe broek een mooi aanvulling op je denim collectie. Ondanks cool blue word ik er wel warm van ;-). €30 Nike via Wehkamp 










Caprihina
Geen lange broek, maar oh zo handig voor in de gym. Deze capri broek doet me (vanwege de kleuren) denken aan de caiprihina, of zegt dat wat over mij? Cheers to a badass workout dan maar ;-). €48 Adidas Performance via Wehkamp








Je leest het, er is geen ontkomen aan dit najaar om in een printje rond te lopen. En dan zijn mijn favo's nog maar een klein deel van de vele sportcollecties. Van welke broek gaat jouw hartslag direct omhoog? 

High Five,

Marloes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten