zondag 22 juni 2014

Kick-ass Motivation - Lazy Sunday

Na 2 weken Spanje (lees: strandbed, sangria en spaanse tortilla) heb ik een vakantie luiheid van heb ik jou daar. Maar er is niets mis met een lazy sunday, toch? Niet iedereen staat elke dag op met een dosis energie waar je u tegen zegt. En dat hoeft ook niet. Een extreem luie dag mag. Vanuit mijn luie stoel heb ik een aantal gifjes gevonden die dit gevoel erg goed kunnen weergeven ;-). Lui met een knipoog dus. Nog één dagje dan! 

1. Let's workout together. NOW!




2. Pufff...



3. Nice try


4. I did workout 


5. I'm complaining



6. Let's do something active



7. Yes... uhhhh No


8. Jogging? Right now?



Zoals ik al zei: "lui met een knipoog" want ik vind sporten het leukste wat er is (en heb tijdens mijn vakantie toch wel iets aan sport gedaan). Maar als je dan zo'n dag als deze hebt, dan herken ik er genoeg in. Dus op naar weer een actieve dag. Morgen toch? :-)

High five!
Marloes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten